Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Personální marketing
Loudín, Tomáš ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Personální marketing" se zabývá problematikou použití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů. Cílem teoretické části je popsat roli a rostoucí význam personálního marketingu v řízení lidských zdrojů. V praktické části jsou představeny všechny společnosti z Velké čtyřky včetně popisu jejich aktivit vzhledem k personálnímu marketingu. Součástí práce je průzkum postojů a očekávání účastníků na pracovním trhu za pomoci dotazníku. Výsledky průzkumu jsou dále analyzovány z pohledu studentů a absolventů vysokých škol, jakožto cílové skupiny pro společnosti Velké čtyřky. Na základě analýzy postojů studentů a absolventů jsou navrhnuta doporučení pro personální marketing společností Velké čtyřky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.